Piknik na terase a nový food court v Edenu

Podle průzkumů různých společností se nákupní chování české populace po letošní jarní vlně COVID-19 změnilo. Lidé začali více využívat online nákupy, a to ve všech segmentech.

Situace není jednoduchá pro majitele obchodních center ani nájemce, jednotlivé obchody. Každý bojuje s nižším počtem zákazníků po svém. Společnost Tesco Stores ČR a.s. naopak využila nuceného uzavření části Nákupního centra Eden k další modernizaci. Zahájila velkou obnovu celého food courtu a zrenovovala venkovní terasu, takže rozšířila možnost posezení od jara do podzimu venku.

Komfort s ekologickým přístupem

Nákupní centrum Eden, oblíbené místo obchodních schůzek nebo pro vyřízení rychlých služeb, nabízí nové vychytávky pro všechny, kdo potřebují dobít mobil či notebook a v příjemném a klidném prostředí si chtějí vyřídit pracovní nebo soukromé záležitosti. Nový vzhled plně reflektuje přání a potřeby širokého spektra návštěvníků centra. Celý food court prošel zásadní vizuální proměnou, byl instalován nový nábytek, samozřejmostí jsou sezení se zásuvkami na dobíjení přes klasický kabel i USB, stoly jsou vybaveny praktickými háčky na zavěšení tašky či kabelky. Výrazně se rozšířila nabídka pro rodiny s dětmi. Koutek pro rodiče s kojenci má k dispozici umyvadlo i mikrovlnku pro ohřev příkrmů, kterou mj. rádi využívají i sportovci, kteří si v dopoledních hodinách odcvičí svůj tréninkový plán ve Form Factory Fitness Center.

Asi nejzajímavější a nejatraktivnější proměnou prošla terasa na severozápadní straně budovy nad náměstím s fontánou. Byla kompletně přebudována a dostala zcela nový vzhled. Terasa přímo vybízí k posezení nebo uspořádání pikniku v podvečerním slunci. Vše na piknik lze zakoupit v hypermarketu Tesco nebo v Delistore. Práce na celkové proměně ještě nejsou u konce. Na začátku září začne modernizace kavárny Café Collection včetně sezení na terase, proměnou projdou i jednotlivé provozovny ve food courtu, např. nová Punjubi food by měla otevírat už v polovině září.

Bezpečnost především

Nákupní centrum je vnímáno jako místo kulturních a společenských aktivit. Je to pulzující centrum a vyhledávaná lokalita nejrůznějších setkání. Zdejší akce mají často celospolečenský přesah, edukativní charakter a přinášejí
exkluzivní témata. Centrum dbá na to, aby se návštěvníci cítili v bezpečí a neustále informuje o pravidlech, která je nutné dodržovat v této komplikované době. Samozřejmostí jsou stojany s dezinfekcí nejen ve všech vchodech do centra, ale i po celém food courtu a u toalet na všech patrech. Zároveň centrum neustále připomíná nutnost dodržování hygienických pravidel i to, že roušky by měl mít každý zákazník u sebe, neboť do některých obchodů je vstup povolen pouze se zakrytými ústy. V Edenu se tak každý může cítit v bezpečí – návštěvníci i personál.

Více na www.nceden.cz

PR

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *